"Öğrenciyim istediğiniz fiyattan yardımcı olurum" bu şekilde giriş yaptın işi verdim 300 TL de fiyat verdim okeyledin yapamadın sonra buraya gelip kimse yapmaz etmez demen ayıp. Yapıcı değilsin birde gelip burada tatava yapıyorsun madem öyle kendi fiyatını vereceksin öyle böyle olmuyor demeyeceksin nasıl yüklersen yükle ürünleri beni ilgilendirmiyor.
bak kardesım istedıgın fıyattan yaparım derken 300 tl aklından gecmez dıye dusun ama insanda biraz yuz olur derkı ıhtıyacın var al sunu ama yok ne dıyelım ıhtıyacı olan baska kardesım yapsın