ScyFly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık bu millete
"Öğrenciyim istediğiniz fiyattan yardımcı olurum" bu şekilde giriş yaptın işi verdim 300 TL de fiyat verdim okeyledin yapamadın sonra buraya gelip kimse yapmaz etmez demen ayıp. Yapıcı değilsin birde gelip burada tatava yapıyorsun madem öyle kendi fiyatını vereceksin öyle böyle olmuyor demeyeceksin nasıl yüklersen yükle ürünleri beni ilgilendirmiyor.

Extra olarak önden ödeme istiyorsan biraz sebaat edeceksin bir süre ödemeyi önden alamazsın o profile kolay kolay kimse vermez verende gözünü kapatıp verir.

@ptcN;