Ben çok seo bilmem. Ama iyi otomasyon yaparım. 1000 yıldır her kaynağı yamyam gibi sömürdüm. Seo eğitimleri genelde entry-level geliyor. Tek bir şey öğrenirsem veya bilgi güncellersem oo iyiymiş diyorum. Bu arkadaşta denk geldiğim ikinci videoda bir şey öğrendim. Google suggest'ı sömürürken bosch a, arçelik b... şeklinde varyasyonlarla konu çekerdim. Mehmet Bey'in anlattığı şekilde Arçelik __ veya __ Bosch şeklinde hiç denememiştim. yeni izlemeye başlamama rağmen bir şey öğrenmekten haz duydum. Merakla devam ediyorum. İçeriği kaliteli. Tavsiye ederim.
https://www.youtube.com/[MENTION=739...[/MENTION]
Tebrikler.
@maliyassi;pek kişinin fark edemediği iyi bir eğitmen bir uzmandır.
Fakat
@phpc; sakal ne alaka? Yani bir insanı sakallı ? sakalsız ? diye mi ayırıyorsunuz ?