digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bunu gördüm fakat çok hoşuma gitmemişti memnun musunuz?
Yüksekliğinden ve kullanışlı olmasından memnunum ama alt raflar kapaklı olsa da olurmuş. Evde canavar yeğen olmasına rağmen 2 senedir gayet sağlam