Taşınmaz gayrimenkulleri borçlu halde bile üzerine alabiliyorsunuz.
Borcu olup olmaması önemli değil satış yapılabiliyor.
Ancak borç ve ipotek her zaman devam ediyor.
Yani evi direkt üstüme yaparsa borcuyla mı geliyor. Üstüme yaptığında borcunu ödersem ipotek kalkıyor mu?