Ustad arkadas yazinca hatirladim bende.
Sen 500k usdt ile bir coin alacaktin viski mi votka mi ne yudumluyordun.Sonra kimse inanmadi mi ne oldu gece alim yapinca konuda paylasacam dedin konuya kadar sildirmissin.Herkesin parasi kazanci vs kendine.Form da kendine bi itibar bi kitle olusturmussun ama o kitlenin cogunu o konuyla hayal kirikligina ugrattin bence.
Bosver para pul mal mülk olaylarini.İşini iyi yapiyorsan senden iyisi yok.