YerelTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğiniz linkte iletişim menüsü tıklayın orda bir numara var hemde gsm numarası aradınızmı acaba diye sormak isterim sizlere ben kötü bişey demedim hem ilk mesajımda alışkın yani r10 böyle şeylere hakkını değil uyguna bulunması en kolay yer r10, isterseniz ordaki bir numarayı arayın derim eğer aramadıysanız hatta acık adres mail filanda vermiş arkadaş ordaki. Numarasını ben buraya yazamam doğru olmaz...

Sitenin de mobil görünümünde css leri biraz sorunlu bunuda iletiyim en azından aklınızda bulunsun buton ve input ları düzeltirilir ama en azından bilgisini vermek istedim.

Ama gene diyorum güzelmiş tasarım hareketli bir tasarım yani...
Bütün iletiism yollarını denedim ki sonuç alamayınca buraya yazdım. Burdan bile iletiisme geçtim dönüş alamadım. Kişi ya da kişiler hakkında suni zanlı konuşmayın özelikle tanımadığınız insanlar hakkında . Vesselam.