mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirme için teşekkür ederiz. Ben gerekli olduğu zamanlarda kuruyorum bu tür programları. İşim bittikten sonra kaldırıyorum.
Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyordum hocam, teşekkür ederim.
ysnozverdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirme için teşekkürler düzenleme yaptım...
Grafiktasarimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirme için teşekkürler😊
crazykanka61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirme için teşekkürler.
Sizlere fayda sağladıysam ne mutlu bana. Bende sizlere teşekkür ederim. Her zaman bu şekilde dayanışma içinde olmakta fayda var.