Kendini boşuna senden iyi durumdakilerle kıyaslayıp yakınmanın bir mantığı yok. Kimisine altın tepside sunuluyor her şey, kimisi ise çalışıp kazanıyor. Ben açıkçası yurt dışındakilerle kıyaslama yapmayı absürt buluyorum.

İnsan gibi değer görmek hepimizin hakkı. Ancak mevcut şartlar bu şekilde, istersek aylarca ağlayıp üzülelim duruma. Bu durumlar bir şekilde geçecek. Elinizde olmayan şeyler için kendinizi hırpalamayın durduk yere.