Lise son sınıf öğrencisiyim okulu bıraktım açığa geçtim çalışıyorum bu yaşta geçim sıkıntısı çekiyorum o derece böyle hayat olmaz yani harcanıyoruz büyük hedeflerim var iş kurmak ama bunlar içinde sermaye gerekiyor size soruyorum bu ülkenin gidişatı nolucak ve kolay ingilizce öğrenmem için napabilirim benim yaşlarımdaki gençler yurtdışında 10 ülke geziyor ben afedersiniz köpek gibi çalışıyorum