hocam kastettiğiniz direnç ile kayıt sanırım cihazı açarak evet o şekilde oluyor fakat yazılımsal olmuyor cihazı açmadan olmuyor demek istedim
Xaomilerde zaten test point olmadan yazılımsal müdahaleler pek etkili olmuyor bir up yaptığınızda işlemci kendini tekrar revize ediyor test pointten yapılan işlemler kalıcı oluyor