Merhabalar iyi aksamlar dilerim arkadaslar, güncel olarak cs 1.6,lol ve valorant oynuyorum fakat valorant oynarken bir sorun yasamaktayım.
ne yaptıysam çözemediğim sorunumu birde r10 hocalarıma sormak istedim belki yasayan ve çözen vardır..

Sorum Şu:
SADECE AMA SADECE VALORANT Oynarken bir anda ms girip karakter takılıyor sonra anlık direk 20msye düşüyor.
bu sadece valorantta oluyor diğer oyunları saatler boyu oynamaktayım yani onlarda hic yasanmamakta.

Ek Çözüm:
Genel bölümünden ağ ayarası Asgaride yani kısıtlama yok.

bu sorunu nasıl çözebilirim?