Şimdilerde moda bu oldu zaten , listeleme ile hiçbirşey yapamazlar tamamen göz korkutup para koparmaya çalışıyorlar .benim marka tescilim var belgemi yükledim hiç kimse benim malımı satamıyor .ben BJK ve Ts ile anlaştım ödeme yaptım ama onlar bana marka tescilini logo tescilini ürünü benden aldığını resimli ve videolu belgelerle sundu .sizin bahsettiğiniz gibi bir kaç firma biliyorum ilan açıyorlar eş dost akrabaya alışveriş yaptırıp ürünü buybox'e getirip ekleyen firmaları mahkeme ile tehdit ediyor birisi bana öyle havasını aldı .