Dikmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci belgesi ile birlikte en yakın askerlik şubesine gidiyorsun lise diplomasi ile 2 yil tecil ettirebiliyorsun 2 yildan daha fazla ertelemek istiyorsan 2. Sene açik universiteye kaydoluyorsun 29 yaşina kadar tecil hakkin oluyor bitmedigi surece
Yanlış Bilgi ! Ben şube astsubayıyım böyle bilgiyi ilk defa görüyorum? varmı kaynağınız. Lise bitince otomatik olarak zaten +2 yıl erteleme hakkı var diyelim yapılmadı 1 yıl 4 ay sonra tebligat geldi lise diplomansı getirilir şubeye erteleme işlemi tescillenir ve 2 yıla tamamlayacak şekilde ekleme yapılır. 2 yıl açık üniversite okursan da üniversite de +2 yıl vakit geçirme +2 yılda mezuniyet hakkı sonrası zorunlu askerlik ya da Lisans yapacaksın 4 yıl tamamlama yine aynı şekil okul dönemi ertelemesi amaaa 27 yaşına girdin ve üniversite 2 okuyorsun diyelim fark etmeksizin yoklama kaçağı durumuna düşer yükümlü (askeri tabirdir) durumuna düşersin. yani senin 27 yaşına kadar 4 yıllık bölüm okuma neticesinde erteleme hakkın var. 27 yaş üstü içinde yüksek lisans şartı ile 32 yaşına kadar hakkın bulunmaktadır. İyi çalışmalar