Hocam kardeşin katılmaya bilir ama evebeynlerden birinin gitmesi gerekir. Kendiniz avukat tuttuysanızda gitmenize gerek yok tutmadıysanız devlet avukat atıyor fakat bulunmanız gerekiyor.