kendimce çok ilginç bir rüya gördüm ve tam anlamıyla bir yorumunu bulamadım ne yazık ki belki bilen vardır diye buraya da yazıyorum.
kendi evimizin sokağında gece vaktiylen gök yüzünde bir parıltı görüyorum kafamı çevirip baktığımda aya bir meteor düştüğünü ve ayın parçalandığını görüyorum ama daha sonra bi kaç saniye sonra ay giderek dünyaya yaklaştı ve dünyaya çarptı ve bir anda ruhum çekilircesine öldüm ve uyandım.
Çok değişik bir dönemden geçiyorum bağlantısını bulmaya çalışıyorum teşekkürler