yusufgk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemez mahkemeye giderseniz lehinize sonuçlanır 5 sene aynı işi tekrarlamanız halinde 10 ay hapis cezası alırsınız aynı olayda bu sonucu yaşadık
“Lehinize” sizden tarafa, sizi haklı bulucak şekilde karar çıkmasına denir.

“ Aleyhine “ kişiyi suçlu bulan, hükm etmese dahi ceza veren duruma denir, bu durumda karar lehinize değil “ Aleyhinize “ sonuçlanmış.