mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirme için teşekkür ederiz. Ben gerekli olduğu zamanlarda kuruyorum bu tür programları. İşim bittikten sonra kaldırıyorum.
Hocam önemli olan bağlantı sırasında yapılan işlemlerdir. Art niyetli şahıs yapacağını zaten çoktan yapmış olabiliyor. Bu sebeple ayarları yapılandırdıktan sonra bilgilerinizi paylaşın.