Hiç unutmam askerin biri, askerlik yaptıgım karakolu arattırmış. Sebebi neydi hatırlamıyorum. Komutan duruma kızıp gecenin 2'sinde yağmurlu havada iştima alıp hepimizi bezdirmişti. O tarz işlere çok girmemenizi tavsiye ederim. Ayrıca askerde kitap okurum, ders çalışırım fln bunları unutun. Eğer 50 nüfuslu bir köyün karakolunda askerlik yapmıyorsanız o tarz hayaller kurmayın.