DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk olarak dayının nu olay üzerinde zerre etkisi olmayacağını düşünüyorum. General, ya da gideceğin yerde bir rütbeli, kıdemli olmadıktan sonra bir faydası olmaz. Polis teşkilatı farklı, TSK çok farklı kurumlar. İkisi de silahlı yalnızca.

Maalesef rica, minnet ile askerde bir şey dileyemezsiniz, gözünüzün yaşına bakılmayacak bir yere gittiğinizi öğrenin.

.

Hocam son satırı silin. biraz sıkıntılı bir bilgi Ayrıca gittiği yerde tuşlu telefonu kullanabilirse sevinsin. Amasyada yaptım denetimleri çok olan yer.