İlk olarak dayının nu olay üzerinde zerre etkisi olmayacağını düşünüyorum. General, ya da gideceğin yerde bir rütbeli, kıdemli olmadıktan sonra bir faydası olmaz. Polis teşkilatı farklı, TSK çok farklı kurumlar. İkisi de silahlı yalnızca.
Maalesef rica, minnet ile askerde bir şey dileyemezsiniz, gözünüzün yaşına bakılmayacak bir yere gittiğinizi öğrenin.
Son kısım silinmiştir. :d