agalar herkes bambaşka şeyler yazmış. Devletin mobil uygulama sahipleri için çıkarttığı özel banka hesabından açacaksın. Her bankada var. Bu hesabı admoba bağlayacaksın. Google parayı yatırdığında bu hesapta %15 otomatik vergi kesliyor. Yıllık 800k limiti var. Üzerine çıkarsan şirket kurman gerek. Uygulama içi satın almalarda da google %30 kesiyor yanlış hatırlamıyorsam.