Egobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan sevdiğinden emin oluyor da sevildiğinden hiçbir zaman emin olamıyor..
Hocam ne de güzel demişsin öyle, başka bir yorum yapmaya elim gitmedi.