hocam ismi veresem zaten marka itibarı diye geldiler burdan da gol yerim gibime geliyor, şunu diyeyim ozaman xml ile aldığınız ürünler sizin kontrolünüzde olmadığından bu golü her türlü yersiniz marka eskiden de olan bir çin markası adamlar türkiye patentini almışlar herkesi dava ediyorlar elektronikten uzak durun