Arkadaşlar anlamadığım nokta şu gittiniz toptancıya aldınız üründen bilmem kaç tane bunu satışa sundunuz herşey resmi ne yani şimdi parayla aldığınız ürün için nasıl mahkemelik oluyorsunuz