Trendyolda 1 satışım oldu şimdiye kadar.
%32 Trendyol komisyon aldı.
155 ₺ kargo parası tuttu.
Müşteri ürünü iade etti ve onun kargo parasını da ben ödedim
155 ₺ tekrar iade için kargo parası ödedim
İade diye Trendyol 67 ₺ para cezası kesti
67₺ ceza ödedim
Trendyol ilk satıştan kazandığı komisyonu da iade etmedi
şimdi şok olmaya hazır olun:
Ürünün satış fiyatı 200₺ idi
Benim kârım 50₺ idi