Hocam merhaba hangi xmlleri kullanıyorsunuz açıkcası benimde pazaryerimde 4/5 adet çalıştığım yer var özelden rica etsem iletirmisiniz. Ayrıca bu aralar gruplarda felan bu konular fazla yaşanmaya başladı