Selamlar yakın zamanlarda ücretsiz bir xml firması ile anlaşıp ürünlerini listeledim, sonrasında xmlden gelen bir ürün'e yorum geldi xx markalı ürünü birden fazla listelediğiniz için dava açacağım diye. Adam markayı tescillemiş ve sadece listelediğim için beni dava edecekmiş arabulucuya gitmiş yakın zamanda arabulucu bizi buluşturacakmış arabulucu direk adamların istediği fiyatı da söyledi böyle bir şey mümkün mü? başına gelen var mı?