Merhaba arkadaşım bana almanya'dan ria ile para gönderdi, bu parayı vakıfbank harici almamın bir yolu var mı
Sözde PTT de veriyor ama ne hikmetse PTT'de işi bilen pek olmuyor ve sistemleri genelde çalışmıyor, vakıfbanka gidin hocam en temizi ben vakıfbankatan aldım hep