Psyduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin garibi de bu. Toplam 4 tane mail var. Birisi ADS için kullandığımız mail. Diğeri Index API için kullanılan. Diğer mail ekipten arkadaşın, sonuncusu da benim.

Nasıl oldu hiçbir fikrim yok. Mail şifreleri dahil her şeyi değiştireceğiz şimdi.
izinlerle oynayabilirsin yada APİ Olan mail girmez zaten, 3 tane kaldı 1 tanesi sen 2 tane kaldı. diğer ikisi arasında kararsızım. Yanlışlıkla yapılmış olabilir yinede sen izinleri düşür