Arttırıyorum bugün 4 kuruş dolandırıldım markete girdim 79,46₺ lik alışveriş yaptım paraüstü olarak XX,50₺ verdi 4 kuruşumu vermedi (piyasada 1 kuruş var kimse laf etmesin atmlerden buluyorum hep) bu nasıl dolandırıcılıktır arkadaş (!) (Cidden dolandırıldım)