Yaklaşık 5-6 ay önce kirpiğimin tam üstünde siğil çıktı. Ne yapmam lazım, nasıl geçer? Başına böyle bir durum gelen var mı?? Siğil küçük ama görmemi de olumsuz etkiliyor.
Benim her iki göz kapağımın ve kipriklerimin arasında 4 adet etbeni var. Görmemi etkilemiyor ama sanki çok az da olsa dikkatli bakınca belli olacak şekilde göz kapağım hafif düşük. Bir çok yerimde çıkıyor etbeni. Defalarca çok fazla sayıda aldırdım ancak göz bölgesindekileri aldırmadım. Cildiye göz ve çevresindeki etbenlerini almıyor ve plaskik cerrahiye yönlendiriyor. Direk plastik cerrahiye gidebilirsiniz.