PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısı bende var hocam kirpiklerde yağ bezesi. Ufak bir operasyonla alıyorlar ama ben aldırmadım.
Geçmiş olsun, açıkçası biraz korkuyorum doktora gitmeye bakalım artık