soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Burada üyeliği olan üyeliğini biliyorum kişi ile ticaretimiz oldu.

Kişi 285 TL para ekstra bunun dışında para daha atacaktım.Kişiye 14.24'de 285 TL parayı attım.Kişiden hizmeti alacaktım kişi şuanda gönderemediğini 1 saat sonra eve geçince göndereceğini söyledi.1 Saat sonra yazdım trafikte olduğunu ve 30 dakika içerisinde atacağını söyledi.15.58 de Kişiye mesaj attım eve geçtiniz mi diye görüldü attı ve cevap vermedi.17.00'da ben Müsait misiniz diye yazdım ve mesajım gönderilmedi kişi engel atmamış profil fotoğrafı daha var.

Kişi bana 850 numara ile yazdı,vergi numarasını,şirket bilgilerini,TC Kimlik numarası dahil güvenebilmem için iletti.Bende 20.35'de Aktif olduğunuzda gönderimi yaparsınız diye yazdım.

Yarını bekleyeceğim.Sizce dolandırıldım mı?
Okurken, Komiser Colombo dizisi aklima geldi. Oda saat, dakika ve saniye ile olaylari çözerdi..