YusufArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sene elinizden geldiği kadar çalışın seneye dershaneye yazılıp tam gaz bu işi bitirin
Hocam inanın elimden gelenin fazlasını yapıyorum ama şuan bir boşluktayım stajdakiler normal insanlar değiller resmen köle niyetine kullanıyorlar argo kelımeler vs dayanamıyorum ondan bu sinir.