Selamlar,

Getiryemekten 3 farkli restorandan sipariş verdim hepsi iptal etti şaka gibi ilk defa boyle bişe yaşadım yemeksepetinden aldım 30dk da geldi hemde ayni restorandan sizce sebep nedir? Komisyonmu farkli bir durummu.