senden para alıp işim var demesi klasik *********** yazıları. sen işveren değil misin ücreti aldın ise cebine girdi ise dakikasında hizmeti ver. işin bu değilse forumda ne ticaret yapıyorsun. al gülüm ver gülüm yaparak su aldığın memlekette işim var diyip bekletenlere ayar olunuyor. Şikayet konusu aç derim