canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklemekte fayda var, hesapta olmayan şeyler olmuş olabilir her insan her an müsait olamayabilir.
Aynen hocam bende aynı fikirdeyim yarını bekleyeceğim.Buranın fikrini almayı istedim.