Merhabalar, yapay zeka aracımızı demo olarak erişime açtık. Sistemde bulunan eksikleri, beğenilmeyen özellikleri ve önerilerinizi almak üzere değerli r10 üyeleri ile bir beta testi yapmak istiyoruz.

Özellikleri deneyerek bizlere geri dönüş sağlayacak kişilerin katılması bizler için çok iyi olacaktır. Lütfen bu durumu göz önünde bulundurarak başvurursak seviniriz.

Başvuru formu: https://forms.gle/PsvvQNkW4WnSPxpu5