Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
“Bu forumda” ne demek? terbiyesizlik yapıyorsunuz..

Buradaki insanlar bu ülkenin vatandaşı, uzaydan foruma kayıt olmadılar. Biz ülkemizin kurucusuna bugüne kadar kimseye hakaret ettirmedik, ettirmeyiz. Hakaret edenleride uzaklaştırdık. Elimizden gelen kurallara göre forumu yönetmek ve kanunlara uymayanları uzaklaştırmak. Mustafa Kemal Atatürk’ü Sevmeyen insanlara sevdirebilme gibi bir gücümüz yok. Genelleme yaparak R10’u zan altında bırakmayın!

@Yeniceri; konuda saygısızlık yapanlar var mesajları tek tek inceleyip gerekeni yapın.
Konuda saygı sınırını aşan arkadaşlara gerekli uyarı cezaları uygulanıp, mesajlar silinmiştir. Aynı zamanda @sagirr; isimli üyemiz daha önce de Atatürk hakkında saygı sınırını aştığı için son kez uyarılmasına ve bu da kendisine söylenmesine ve uzaklaştırılmasına rağmen, bu konuda da benzer sözler söylediği için, forumla ilişiği süresiz olarak kesilmiştir.