Emin olun Atatürk yaşasaydı kendisini sevmeyenlere ve nefret edenlere sizin kadar karışmazdı, elbette fikirlerini saygı ve terbiye kuralları çerçevesinde paylaştıkları sürece. Bu kadar fanatizme gerek olmadığını düşünüyorum, bu x partisinin z partisi ve destekçilerine terörist demesinden farksız.