EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim milletimizin huyudur hocam tecrübe etmediği şeyi yalan yanlış söylemek, iyi ki almamışsınız.

Günde 6-7 maç yapıyorum bende en fazla, nelere nelere para veriyoruz zaten diyerek gözü kararttım ve aldım. İyi ki almışım diyorum Eğer maddiyat el veriyorsa al geç düşünme bile

Ben playstation üzerinden oynuyorum ve Fifa 23'e kadro güncellemesi gelmediği için aldım. PC için nedir ne değildir bilmiyorum ama şuan oyun inanılmaz bir şekilde satılıyor zaten. Şahsi fikrim Kara Cuma veya Siber Pazartesi'de indirime girer.
ben pc den oynuyorum 23 ün hiçbir farkı yoktu ps5 ile. 24 ü de oynadım beğendim oyunu. aynı şekilde eski kadrolarla oynamak istemediğim için 24 almak istiyorum. offline oynasam kadroları ayarlarım da, online sezonda eski kadro. tik var bende. yenisi varsa eskisi çöp