hllzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay arkadaş iyiki acele etmedim. çok sağ olun hocam düz mantıktan devam ben. steam indirimini bekleyeyim. bu arada ne zaman indirim gelir tahminen?
Bizim milletimizin huyudur hocam tecrübe etmediği şeyi yalan yanlış söylemek, iyi ki almamışsınız.

Günde 6-7 maç yapıyorum bende en fazla, nelere nelere para veriyoruz zaten diyerek gözü kararttım ve aldım. İyi ki almışım diyorum Eğer maddiyat el veriyorsa al geç düşünme bile

Ben playstation üzerinden oynuyorum ve Fifa 23'e kadro güncellemesi gelmediği için aldım. PC için nedir ne değildir bilmiyorum ama şuan oyun inanılmaz bir şekilde satılıyor zaten. Şahsi fikrim Kara Cuma veya Siber Pazartesi'de indirime girer.