yani haklısın evet ama onun yanında diğer ea oyunları da olduğu için göze alınabilir açıkçası ben bugüne kadar hiç fifa oyununu orijinal olarak alamadım bu fiyatlar çok fazla ha şöyle 150-200 tl olsa alınır mı evet ama bir oyun 1200 yazık yani. nasıl verebiliyorsunuz şaşırıyorum 😅
evet o da doğru. oyun manyağı olsam tüm ea oyunları için değerdi muhtemelen. işte hocam henüz veremedik 1200 tl bana da pahalı geliyor. çok da vakit bulamıyorum. fifa 23 ü 600 e almıstım geçen sene o da kendimi zor ikna ettim. ve oyunu sadece 100 saat oynamışım. senede 100 saat oynayacağım oyuna 1200 tl vermek istemiyorum