bir şey farketmiyor ki, sonuçta üyeliği yenilemem gerekecek. yoksa oyun oynanmıyormuş. asıl onun için sordum üyelik bitince oyunlar kütüphanede kalıyor mu diye. sonuçta steamden fifa23 ü aldım. pc den silsem de steamde duruyor. her zaman indirir oynarım. ama ben fc24 ü almak için pro üyelik başlatsam ve fc25 in çıkış tarihine denk gelse ve üyeliği uzatmasam kütüphanede de kalsa 1000 tl ye 2 seri almışım gibi mutlu hissederdim
yani 1200 tl steamde ve oyun ömür boyu sizin. 1000 tl ea play de oyun 1 yıl sizin gibi düşünüyorum ben de. yanlış mı düşünüyorum?
yani haklısın evet ama onun yanında diğer ea oyunları da olduğu için göze alınabilir açıkçası ben bugüne kadar hiç fifa oyununu orijinal olarak alamadım bu fiyatlar çok fazla ha şöyle 150-200 tl olsa alınır mı evet ama bir oyun 1200 yazık yani. nasıl verebiliyorsunuz şaşırıyorum 😅