merhaba arkadaşlar

daha önce ea play alan var mı? pro ya da normal sürüm. yalnızca fc24 oynamak istiyorum. oyun steamde 1200 tl. çok para valla.

normal sürüm aylık 40 pro sürüm 1000 tl. 10 saat sınır muhabbeti ne onu anlamadım? bir oyunu 24 saat içinde 10 saat mi oynayabiliyorsun? yoksa bu paket tamamen test paketi mi?

fc24 için konuşuyorum. 1 günde 10 saat aralıksız oynamam bunu asla. her gün 10 saat müsaade ediyor mu?