Ben genel alışveriş hakkında bilgimi paylaştım. Forma vs bilgim yok maalesef. (korsan ürünler satın almayın. Hem kanunlara aykırı hemde etik değil)
Orası öyle tabii, olabildiğince her şeyi orjinal kullanmaya çalışırım, korsandan hep uzak dururum. Fakat bir formaya 2600TL verebilecek durumda da değilim ne yazık ki