Hocam maalesef bir çok yerde gördük duyduk. Benim başıma gelmedi ancak çok fazla suistimal, dolandırıcılık oldu. Adam elektronik ürün alıyor, kutudan sebze çıkıyor, Elbise alıyor, içine bez parçası koyup gönderiyorlar. Alışveriş yapanların suçu yok, internet üçkağıtçı kaynıyor.
Bunlar yüzünden insanların güveni kalmıyor. Neresinden bakılırsa o taraf haklı gözüküyor. Satıcı mağdur, alıcı mağdur. Pazaryerinde de aslında ikisi mağdur. Sahte ürün satışları falan çoğaldığı söyleniyor. Ama çok rahat şekilde satış yapabiliyorlar. Yakında pazaryerlerine duyan güvende belki özellikle kozmetik ve giyim ürünlerinde azalabilir. Bu ürünlerde çok fason ürünler üretilmeye başlandı.