Hocam maalesef bir çok yerde gördük duyduk. Benim başıma gelmedi ancak çok fazla suistimal, dolandırıcılık oldu. Adam elektronik ürün alıyor, kutudan sebze çıkıyor, Elbise alıyor, içine bez parçası koyup gönderiyorlar. Alışveriş yapanların suçu yok, internet üçkağıtçı kaynıyor.