mavera01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 TL"den milyon liralara ulaşmakmı istiyorsunuz o zaman eğitim setimizi hemen alıp milyoner olma yolunda emin adımlar atmaya başlayın
badwoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
freelancer sitelerde ilan açıp iş aldıktan sonra burada işini iyi yapan kişilere iş yaptırabilirdim
Kellyloh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foruma ilk girdiğimde aynı ben 😅 değişmeyen tek şey hala paramın olmaması 😅😅
keremokumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Copy paste
Yorum hizmeti
Makale yazma
İçerik-site düzenleme
Al sat
Son 4-5 günde 600 küsür para kazandım ama biriktirme gibi derdim yok şu an r10 dan kazandığımı tekrar r10 da harcıyorum
CREATIVE35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o benim sanırım epilepsi hastasıyım diye çalışamıyorum tek elimdeki bilgisayarım yatırımım buradan iş kovalıyorum 150 200 ne çıkarsa eve katkım olsun yük olmayayım diye html css öğrendim şimdi js de kendimi geliştirmeye çalışıyorum ama iş ilanı açmak içinde 5 trade gerek 1 tradeyi tamamlamak için çabalıyorum
OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bionluk gibi rezil sitelerde takılmaktansa r10 candır hergün bişeyler ögrenirsin satacak bişeyin yoksa bile içerik girişi yaparak para kazanıp kendinize yatırım yapabilirsiniz.
ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
makale yazarak başlarım sonra makaleden aldığım parayla kanva öğretmen alırım sonra kanva satarım satıştan gelen parayla ilerleyeceğim bir alanda eğitim alırdım o eğitimden öğrendiğim bilgileri paraya dökerdim
JOJO_0808 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğitim setiniz hakkında bilgi alabilir miyim hocam
Hurtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Becerilerini yazarsan, öneride bulunabiliriz tabiki.
Dogukanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam para parayı çeker

Para olmadan para yapamazsın .

Bana göre ilk başlarda ben görev siteleri ile uğraştım 50 100 anca biriktirdim

Sonra o para ile milletten değerinin altında ruble aldım ve satarken de pahalıya sattım böylece paramı katladim bunu yaptım ve başardım sonrasında param ile daha büyük işlere girdim

10 ruble 2.5 TL ise
Ben 10 rubleyi 2.25 e alıyordum
Satarken ise 10 rubleyi 2.75 TL ye satiyordum
Bu işlem 10 ruble de 1 ruble komisyon ücreti ya eksilir yada artardı yani güzel kar aldım ordan hemde aylık minimum 600 TL giriyordu 2017 2018 dönemleri 😹

Yani anlatılmak istenen hocam kısaca paranız olmadan para yapmak zordur paranız oldugunda katlamak zordur. paranızı katladiysaniz da doğru harcamak gerekir ben 600 kazanıyorsam 2017 2018 dönemleri bunun 50 100 TL sini harcardim çok harcamazdim sonra o. Parayı yükseltir gene az harcardim yani elimde stok çok bulunurdu ruble sonrasında ise tam anlamıyla Kripto işine girdim evet ruble den satış yaptım bu sefer kriptoyu öğrendim 3 liralık şeyi 4 e satardım 4 liralık kriptoyu 3 e alırdım

Ve bu gidişle hem kar ettim hemde yüksek ticaret yaptım ❤️

Kısaca : Bazen sen cabalaman gerek ne lazım piyasada onu bulup öğrenip sunman gerek 😹
bangBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yolunu göstersen bizde kazansak..
alprnoffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hem parası olmayıp hem borcu olan biri ne yapar
Hocam öneriler bana değil ama böyle durumda olan birisi varsa ona yardımcı olur bu konu. O açıdan açtım.